Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно влиза задна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
    Да попитам за тези втулки ли става въпрос ?
    А тези втулки имат ли някакъв оригинален или партиден номер?
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      При загасен мотор, пак ли има проблем с включването на задна?

      Ако няма и ако под "хрущи" имаш впредвид "хърка", то проблемът ти е в недобре отделящ съединител.
      По скоро във синхронизатора на предавката.На място може да влиза лесно,но във движение е съвсем различно.Скоро разглобявах една кутия.Въобще не влизаше 2във движение и при свален вал много трудно я первключваше.Всичко си беше изправно по кутията.
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
        А тези втулки имат ли някакъв оригинален или партиден номер?
        Да, 46467103


        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
          По скоро във синхронизатора на предавката.На място може да влиза лесно,но във движение е съвсем различно.Скоро разглобявах една кутия.Въобще не влизаше 2във движение и при свален вал много трудно я первключваше.Всичко си беше изправно по кутията.
          Говорим за включване на задна скорост, спрял автомобил, работещ мотор и натиснат съединител.

          За какъв синхронизатор иде реч?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Говорим за включване на задна скорост, спрял автомобил, работещ мотор и натиснат съединител.

            За какъв синхронизатор иде реч?
            Е как какъв бре адаш , за задна .Нали и г-н Всичко знам ,каза че на задна има синхронизатор . Образовай се малко де .Стига с тази бира
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
              Е как какъв бре адаш , за задна .Нали и г-н Всичко знам ,каза че на задна има синхронизатор . Образовай се малко де .Стига с тази бира
              Доколкото знам, има някои кутии със синхронизатори на задна за да се облекчи включването на задна веднага след натискането на съединителя и така да се избегне характерното изхъркване.
              Но това го няма при нашите кошници.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #67
                Задната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.

                Иначе и новата течност събра въздух.
                Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:



                Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
                Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
                Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
                Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
                Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 03:06.
                156 2.0TS

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                  Ако е от втулките не се центрира на неутрална, а остава на мястото като за 1/2-ра или 5/6-а. Също така при определени атмосферни условия спича допълнително, в моя случай при влажно време, и трябва да се мести със сила настрани или в средата. Точно в тези ситуации се наблюдаваше трудно нацелване на предавките, защото реално трябва на усет да го центрираш по средата, за да влезе 3-та а не примерно 5-та. Ако е счупена пластмасата ще има луфт, но би трябвало да си се центрира.
                  От клеясал избирач също остава така, от горещ опит. Изчистиха онази прословута втулка в Екстрийм и скоростите заспаха. Жилата също могат да създават проблем

                  ---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:34 ----------

                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Или е от там. Или е от клеясали или закъсани жила, но може да е счупена и "основата" на лоста(една пластмаса, в която "лагерува").
                  Точно

                  ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:35 ----------

                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Задната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.

                  Иначе и новата течност събра въздух.
                  Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:



                  Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
                  Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
                  Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
                  Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
                  Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.
                  Това се води успокоител. Трябва да го имаш по принцип за да нямаш вибрации в педала. Мисля, че беше пълен с азот под налягане. Ама отдавна беше, не помня вече

                  А при смяна на съединител Алфа препоръчват и смяна на буталото

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                    Колеги можете ли да дадете адекватен съвет дали е точно от клеасал избирач трудното местене на лоста на дясно към 5-та и 6-та и съответно задна и НАЙ вече трудното отцелване между 3-та и 5-та...много често ми се случва от 4-та вместо да вкарам 5-та влиза директно 3-та...
                    Също ще са полезни и други колеги който имат наблюдения върху този случай...
                    Кутията е 6 степенна мотора е 2.4жтд 150к.с
                    Твоята е правеняк има там дребни детайли за да се центрира добре лоста, ма не помня какво се правеше
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Задната не влизаше заради съединителя. Когато се оправи съединителя си влиза добре.

                      Иначе и новата течност събра въздух.
                      Няма да познаете от къде. Не е от помпите. От тази играчка е:



                      Разкапсуловала се е и изпуска налягане. Съответно, поема въздух.
                      Намира се на хидравличния път между горната и долната помпа на съединителя.
                      Не знам как му се вика на български, но в руския мануал се нарича "гасител колебания" .
                      Сглобихме системата и без него. Работата му явно е да обира разни вибрации и да омекотява педала. Без него се усещат разни незначителни трептения на полусъединител
                      Дали мога да навредя на съединителя или лагера, ако карам без това нещо, според вас.
                      Не знам до колко е полезно, аз карах 2-3 дена без него докато си оправя тръбите и щуцерите.Имаше разни звуци(цвръкащи) при натискане на педала и се усещаше едно тънка вибриране (по-скоро като жужене) в педала.Това беше преди повече от 5години и до колкото си спомням беше монолитно, без газ....но явно може и да бъркам вече.Как точно работи така и не разбрах , явно дроселира ...
                      Този успокоител при 147 има ли го? Не съм го меркал...
                      Last edited by undy; d.m.y г., 00:08.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Пичове, задна влиза трудно. Винаги.
                        Или хрущи или изобщо не влиза.
                        Обаче ако първо вкарам първа и после задна, няма никакъв проблем.
                        С другите предавки нямам грижи.
                        Пак ме мъчи тоя проблем, деба....

                        Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.

                        Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #72
                          И при мен е така, понякога. Не мога да схвана, при какво положение се получава. Струва ми се, че ако я оставя на скорост и леко се е придвижила, тогава го прави. И на служебния Ситроен, още от нов е така. И на Маздата е така. Та не се тревожа.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Пак ме мъчи тоя проблем, деба....

                            Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.

                            Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...
                            Задния тампон ма моста си провери.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Пак ме мъчи тоя проблем, деба....

                              Сменен комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, маркуч, спирачна течност и маслото в кутията.

                              Всички предавки влизат хубаво, не излизат сами, само задната хрущи и иска да и вкарам първо първа...
                              С друг двигател и кутия,същите неща сменени и същият проблем. И той стана след смяна на съединителя и маховика. Ще следя за решение.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
                                С друг двигател и кутия,същите неща сменени и същият проблем. И той стана след смяна на съединителя и маховика. Ще следя за решение.
                                Възможно:
                                Недостатъчен ход на съединителят.
                                Скъсани тампони и провисване на кутията.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X